Sök i bloggen

torsdag, december 15, 2011

Crew of the P-ojks

Tjena! Här kommer en snabb presentation av oss som driver bloggen. Hoppas ni får en liten uppfattning om vilka vi är och vad vi egentligen gör!

Se till att följa oss!

 

 
Sebastian Säve 
Född - 1989
Born and raised - Västerås
Åker - Snowboard, skoter, longboard & hoj
På fritiden - Plinkar jag gitarr, lyfter skrot och sitter inte still allt för länge.

Här kan ni också hitta mig!











Rasmus Leandersson
Född - 1992
Från - Charleswood (aka karlskoga)
Åker - Snowboard, longboard och bil
På fritiden - Filmar och fotar jag en hel del, så jag  ser till att få upp feta edits och bilder här på bloggen. Men annars så har jag inte mycket till liv!

Här finns jag med!
Instagram
Grooveshark
Freeride 


1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Jag gillar verkligen er blogg, har en idé som ni kanske skulle gilla. Maila mig på petter@epictv.com så kan vi snacka mer!
    Namaste
    / Petter

    SvaraRadera