Sök i bloggen

tisdag, februari 07, 2012

PROBLEM och fresh gear!

Tråkigt nog så har ett litet problem uppstått i vårt redigerings program och hotar KANSKE därför denna veckas fredags film! MEN, jag jobbar på att lösa problemet så snabbt som möjligt!

Det var alltså de tråkiga nyheterna, men de goda just nu är att jag inom några dagar kommer att befinna mig i vertikal position på min nya bräda som befunnit sig i horisontell position under min säng i en period på 4 veckor - 28 dagar - 672 timmar - 40320 minuter eller 2419200 sekunder (ni väljer själva).

Förmodligen så kommer det även komma en lite kärleksförklarings-Edit till nya brädan.. vi får se vad som blir!

Bjuder dock på en söt trudelutt!

Över och ut! /Racemoose

The Dean's List - Dear Professor by The Deans List

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar