Sök i bloggen

måndag, maj 27, 2013

Väskan - Den är äkta!

Tjenare fan!

Satt och tänkte tillbaka lite på säsongen som varit nyligen då jag kom att tänka på en sak som vi hade en ganska bra diskussion om. Nämligen en väska.


Anders (han som håller i väskan) vann denna på en Quiksilver tävling som hölls i Lindvallen nån gång på säsongens slut. Väskan är alltså inte fejk, den är 100% äkta. Många som sett bilden påstår att jag lagt in väskan eller bara att den ser helt oäkta ut. MEN, jag kan lova er att den är riktig. Jag har nämligen förberett 9 stycken bilder som bevis på att väskan inte är inklippt!

Bilderna innehåller samma väska som på bilden här ovan, fast i andra situationer från säsongen. Där av ska dessa bilder visa att väska inte är inklippt! Ni kommer själva se hur fel det ser ut i kommande bilder och hur rätt det ser ut i original bilder.

Här kommer bevisen!











Ja ni ser ju själva nu att väska INTE är inklippt!

Ville bara få detta ur tankar och bevisa att den är äkta!

Ha en fortsatt trevlig måndag natt,
Rasmus

2 kommentarer:

  1. Om väskan inte är insatt på bilderna (vilket man ser rätt tydligt på vissa).. Varför är det här exakt samma bild fast utan väskan då? :)
    Utan väskan:
    http://2.bp.blogspot.com/-6BS8r3c6gMQ/UYkzYZNQDKI/AAAAAAAAAes/23vctxOqaTI/s640/b12.jpg

    Med väskan:
    http://4.bp.blogspot.com/--neqdMF4McQ/UaPQ1UD1DiI/AAAAAAAAAhs/Ksnf1AQJJok/s640/v%25C3%25A4ska8.jpg

    Bara nyfiken lixxx.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjena!

      Själva grejen med inlägget är att en hel del som sätt den första bilden...

      (http://4.bp.blogspot.com/-EozD2xb6BD8/UaPQfVJ4JNI/AAAAAAAAAgs/Tjl7bcePftM/s640/v%C3%A4ska.jpg)

      ...tycker att väskan ser inklippt ut. Då tänkte jag att jag kunde klippa ut den väskan och sen lägga in den på lite andra bilder som absolut inte har något med väskan att göra, bara för att det ser sjukt fult ut! :)

      Rasmus

      Radera