Sök i bloggen

tisdag, december 03, 2013

Nya lagg!

Cha cha bloggen!

Under de senaste veckorna har jag vart sugen på att köpa ett par nya parkskidor. Jag har kollat lite runt om i Sälen på alla möjliga olika skidor t ex Line Mastermind, Line Afterbang, Salomon Suspect, K2 Domain och Majesty Comic.
Först var jag inne på Mastermind men efter lite research så bestämde jag mig för att köpa Majesty Comic 181cm istället. Comics passade min åkning bättre och de var fett snygga asså!

Har tidigare kört på ett par K2 Revival 169cm som jag anser är en mycket bra parkskida också, lite hårdare men fortfarande skön till både hopp & rails. Med tanke på att jag är 185cm kort så kändes det som att ett par längre skidor var en god idé. Har inte hunnit testa dem ännu men det känns fett skönt!

Här kommer två bilder!

Fred ut,
Ragge



Pjäxorna på bilderna är Full Tilt Drop Kick som jag nyligen köpt, känns sjukt sköna!
So far so good! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar